poniedziałek, 18 maja 2015

Liebster Award Blog !!


Bardzo dziękuje za nominacje paulinie patrycji (jej blog) i Clary Herondale (jej blog)!
+++++++++++++++++++++++++++++++

Pytania od Pauliny:

1. Ulubiona książka?
- DA "Miasto Popiołów"

2. Najlepszy film jaki w życiu  oglądałaś?
- Ochooooo... Nie wiem!

3. Co najbardziej przyciąga twoją uwagę?
- Kolory, jak coś jest pstrokate.☺

4. Czego chcesz od życia?
- Niczego, wiem że muszę wszystko zdobyć sama.

5. Co dodaje ci sił przy najgorszym załamaniu?
- Koleżanka, dobra książka.

6. Jeśli masz pupila, to jak się wabi? 
- Psa, Nastusia!

7. Ulubiony cytat?
- Jest ich za dużo żebym napisała. A tak w ogóle to lubię całe książki!

8. Czym kierujesz się w życiu?
- Uczciwością.

9. Masz jakieś motto?
- Nie zastanawiałam się nad tym.

10. Które miejsce pośród ulubionych książek zajmuje seria Dary Anioła?
- Pierwsze! ♥♥♥♥♥♥♥

11. Co cię skłoniło do pisania?
- Koleżanka i miłość do DA!

Pytania od Clary:

1. Jaką cechę cenisz sobie najbardziej u ludzi?
- Uczciwość i niezależność.

2. Ulubiony cytat.
- Jest ich za dużo żebym napisała. A tak w ogóle to lubię całe książki!

3. Wolisz mieć mnóstwo znajomych czy jednego, prawdziwego przyjaciela?
- Jednego prawdziwego.

4. Ulubiona piosenka.
- Nie mam, słucham tego co mi wpadnie w ucho.

5. DA czy DM? Dlaczego?
- Zdecydowanie DA bo wolę gdy akcja odgrywa się w teraźniejszość, niedalekiej przeszłości lub przyszłości.

6. Skąd wiadomo, że ktoś kłamie?
- Nigdy nie umiem tego poznać. To jest straszna!

7. Jak brzmiałby tytuł Twojej autobiografii?
- Normalne życie nienormalnej nastolatki! ☺

8. Czego boisz się najbardziej?
- Najbardziej że jeszcze ktoś bliski mi umrze.

9. Czym jest dla Ciebie miłość?
- Miłość to najsilniejsze uczucie, za drugą osobę jesteś w stanie zginąć.

10. Czego nie można wybaczyć?
- Zawsze można wybaczyć, ale nie zawsze można jeszcze raz zaufać.

11. Gdzie spotkałaś swojego najlepszego przyjaciela?
- Poznałam ją (Agusię) w zerówce. ☺

++++++++++++++++++++++++++++

Nie będę nikogo nominować bo mam dzisiaj strasznie mało czasu ale mam nadzieje że mnie zrozumiecie!

++++++++++++++++++++++++++++
Ps. Nie wiem kiedy będzie nowy rozdział!
Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz