niedziela, 3 maja 2015

Liebster Award Blog !!


Bardzo dziękuje Veronice Hunter (jej blog) i Ashlie Steen (jej blog) za nominacje!
++++++++++++++++++++

Pytania od Veronica:

1. Ulubiony sklep z ciuchami?
- Chyba Cropp.

2. W której księgarni najczęściej kupujesz książki?
- Najczęściej w Empiku, raczej czytam ebooki.

3. Co cię skłoniło do pisania bloga?
- Miłość do DA i koleżanka.

4. Dwa ulubione filmy?
- Czerwień Rubinu i Akademia Wampirów.

5. Ulubiony serial/e ?
- Julia

6. Jakbyś nazwał/a książkę o twoim życiu?
- "Lepiej to odłóż bo po przeczytaniu się załamiesz!" ☺

7. Jesień, zima, wiosna czy lato?
- Wiosna! (mam urodziny)

8. Twoje ulubione święto?
- Urodziny!

9. Czy lubisz swoją szkołę?
- Zdecydowanie TAK.

10. Do którego kraju i miasta chciał/abyś najbardziej pojechać i zwiedzić?
- Do Londynu.

11. Co sądzisz o sztuce abstrakcyjnej?
- Nie za bardzo lubię jakąkolwiek sztukę, oprócz muzyki.

Pytania od Ashlie:

1 Skąd czerpiesz inspiracje na rozdziały?
- Z innych książek, od koleżanek i z codziennego życia.

2 Ulubione książki?
- Seria "Dary Anioła", seria "Dziedzictwo Mroku" i "Miasto Nieśmiertelnych".

3 w skali od 1 do 10 jak oceniasz mojego bloga (proszę szczerze)?
- 9,5

4 Jaka była pierwsza przeczytana przez ciebie książka (lektury się nie liczą)?
- Taka że czerpałam z tego przyjemność to DA.

5 Ulubiony kolor?
- Niebieski.

6 Ulubiona piosenka?
- Warror

7 Jakie miałaś odczucia po opublikowani pierwszego rozdziału na blogu?
- Byłam szczęśliwa gdy dostałam pierwszy pozytywny komentarz.

8 Czytalaś/eś książkę Czerwona królowa? Jak tak to czy ci się podobała?
- Nie czytałam.

9 Ulubiona damska postać literacka?
- Leila (Franki) z "Pierwszy dotyk ognia" i Clary z DA.

10 Ulubiona męska postać literacka?
- Vlad z "Pierwszy dotyk ognia" i Jace z DA

11 Jak długo piszesz?
- Od 28.02.2015r

+++++++++++++++++++

Nie będę nikogo nominować!
Na drugim blogu dostałam tą samą nominacje od Veroniki więc będę pisać tylko raz, tutaj.
++++++++++++++++++

Ps. Rozdział najprawdopodobniej pojawi się jutro!
Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz