poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Prolog



Pierwsza nuta
Jeden dreszcz
Druga nuta
Dwa dreszcze
Kolejne nuty
I kolejne dreszcze
Symfonia dźwięków
I me ciało pulsujące w jej rytm
Niezapomniane chwile
Zamykam oczy
I widzę
Widzę sercem
Czuję
Czuję każdy dźwięk i każde słowo
Magię
Czuję magię muzyki
Pieszczącej me uszy
I przepływającej przez każdą komórkę mego ciała
Jestem tu i teraz
Poza czasem i przestrzenią
I czuję
Czuję…


Znalazłam ten wiersz na innym blogu (http://w-zakamarkach-duszy.blog.onet.pl/) i postanowiłam że będzie idealny na prolog do tego opowiadania. Nie umiem pisać wierszy i prologów więc bardzo się ucieszyłam.

Mam nadzieje że prolog was zaintrygował (tak miało być ale nie wiem czy mi się udało).

4 komentarze:

  1. Całkiem fajne czekam na rozdział 1

    OdpowiedzUsuń
  2. Prolog EXTRA <3 Już dodaje bloga do obserwowanych, aby wiedzieć, kiedy będzie NEXT :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Czekam na 1 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny Prolog! Nie mogę się już doczekać 1. rozdziału.
    Oby był szybko!!!

    OdpowiedzUsuń