sobota, 25 kwietnia 2015

Pierwszy Liebster na tym blogu!


Bardzo dziękuje Angel Dark (jej blog) za nominacje!
+++++++++++++++++++

Pytania:

1. Największe marznie?
- Nie będę pisać bo jest nie możliwe do zrealizowania.

2. Co chcesz robić w przyszłości?
- Być weterynarzem!

3. Ulubiony przedmiot szkolny?
- Matematyka, fizyka, biologia i chemia - nie umiem się zdecydować.

4. Ulubiony film?
- Chyba Niezgodna. Ale zazwyczaj nad tym się nie zastanawiam.

5. Co robisz w wolnym czasie?
- Piszę, czytam i lubię wyciszyć się w lesie.

6. Za co lubisz DA?
- Za świat Nefilim i za to że zawsze coś się dzieje, za tą całą miłość.

7. Ulubiony bohater i bohaterka książkowy?
- Bohater to Jace i Jev (Path z "Szeptem") a bohaterka to Clary i Izzy

8. Ulubiony aktor?
- Nigdy się nad tym nie zastanawiałam ale chyba... nie wiem!
Nie mam ulubionego aktora.

9. Dlaczego taka tematyka?
- Bo kocham DA!

10. Ile blogów prowadzisz?
- Trzy, jeden zawieszony!

11.Jaką cechę cenisz u ludzi najbardziej?
- To że umieją wysłuchać ludzi do końca a nie osądzać ich po pierwszym zdaniu.

-----------------------------------------
Nie będę nikogo nominować ale mam nadzieje że to wam nie przeszkadza!
-----------------------------------------
Wika

3 komentarze:

  1. Ja tez mam pytanie. Czy jest w DA lub DM postać do ktorej możesz sie porównać.?
    I kiedy kolejny rozdział? ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejny rozdział będzie gdzieś w połowie tygodnia.
      A jeśli chodzi o postać to chyba Maia jest trochę do mnie podobna.

      Usuń
    2. Ja chcę już next ta walka i wgl. Clary pokona Jace' a wierzę w to. :D

      Usuń