wtorek, 18 sierpnia 2015

Tak, wiem...


Tak, wiem że to zdarza się już drugi raz ale teraz mam inne powody.☺
Rozdziału dzisiaj nie będzie bo zapomniałam (tak, to dziwne i głupie) i bo mam dwa pomysły (które różnią się diametralnie) i nie wiem na który się zdecydować...

Mam nadzieje że wybaczycie mi (po raz drugi).



Ps. Rozdział najpóźniej będzie we wtorek (25.08.2015r.).
Ps2. Muszę zakończyć tego bloga przed 10.09.2015r. ale myśle że dam radę wcześniej uporać się z tym co chodzi mi po głowie.
Wika

4 komentarze:

  1. Może jakoś wytrzymam, ale będzie ciężko. Czekam niecierpliwie. Można wiedzieć dlaczego musisz skończyć bloga akurat na tą konkretną datę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o tą datę to takie było moje postanowienie i chcę się go trzymać. W szczególności że teraz zacznę trzecią gimnazjum i jakoś tak...

      Usuń
  2. Postaram się wytrzymać, ale będzie trudno.
    Mam nadzieję, że dodasz rozdział jak najwcześniej.
    Proszę cię również o kolejny pst na 13 - szczęśliwa liczba.
    Tęsknię za kolejnymi rozdziałami i zależy mi, abyś kontynuowała tę historię. Wiem, że trzecia gimnazjum jest strasznie trudna, ale ja w będąc w 3. klasie, prowadziłam po trzy, cztery blogi na raz. Wiem to szaleństwo, ale udało mi się skończyć jedną z najlepszych szkół w Polsce i to z dobrym wynikiem więc pamiętaj, że wszystko jest możliwe.

    Pozdrawiam i liczę na ciebie i twoje genialne pomysły.

    PS. Pamiętaj, że jeśli są dwa to można je zawsze wykorzystać. Przerabiając w jakimś stopniu czy używając w innej historii. Wybierz ten, który według ciebie będzie bardziej odpowiedni lub ten, z którym łatwiej będzie ci pracować. Znam ten ból, kiedy nie możesz się zdecydować na jeden konkretny pomysł. Ja zawsze siadałam i myślałam nad tym, jak by się potoczyły losy bohaterów po użyciu jednego, a później drugiego. Zawsze wtedy któryś stawał się bliższy mojemu sercu lub prostszy w rozkręceniu akcji..

    Do kolejnego rozdziału!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się wytrzymać. Nie mogę się doczekać wtorku.
    A tymczasem mam zaszczyt nominować Cię do LBA i TAG. Więcej tu : http://when-the-darkness-come.blogspot.com/2015/08/lba-i-tag.html?m=1

    OdpowiedzUsuń