piątek, 25 grudnia 2015

Jest tu ktoś??


*fanfary proszę*

Poważnie zastanawiam się nad wznowieniem tej historii.
Jeśli mi się uda to mam w planach drugą księgę.
Będzie prawdopodobnie inaczej pisana ale myślę że to nie będzie wam przeszkadzać.
Możliwe że będzie na innym blogu.
Ale jest jedno zastrzeżenie:

POD TYM POD TYM MUSI SIĘ ZNALEŹĆ MINIMUM 15 KOMENTARZY DO 30.12.2015r.

Nie wiem co wam tu jeszcze napisać...
No oczywiście!
Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!

Ps. Mam nadzieje że uzbierają się komentarze i będę mogła znowu zagłębić się w tą historię! ♥

20 komentarzy:

  1. Ojej kochana, to wspaniale!! Mam nadzieję że uda ci się uzbierać te 15 komentarzy! Bo serio, pierwsza część miała tak ciekawą fabułę że MUSISZ TO KONTYNUOWAĆ, bo masz mega ekstra podkład pod następną część. Trzymam kciuki żeby udało się uzbierać komentarzy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ekstra, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo musiss koniecnie wznowic ! Jestem praktycznie uzalezniona od twoich blogow :D piszesz jieziemsko dziewczyno masz po prostu dar :*

      Usuń
  3. Musisz kontynuować tę historię

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością. Musisz go wznowić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kontynuuj. Czekam zniecierpliwością./Luna

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągni dalej te opowiadanie. Mam niedosyt przez to zakończenie. Czekam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezent nie jest fajny, jest zajebisty. Pisz dalej, komentarze już masz więc czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musisz go wznowić ! Czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak, tak... NARESZCIE !!!
    Pozdrawiam, Kasia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Już możesz pisać kontyuacje... hihi, nie mogę się doczekać ♥ -Jula^^

    OdpowiedzUsuń